Nabídku a informace k naší vybrané službě ,,renovacím a tuningům disků a brzdičů" naleznete na tomu určeném spec. portále Renovace-Disků
Info: POZOR na ty diletantské vyhotovitele renovací disků, kteří vám, bez skrupulí, budou tvrdit, že disk opískovali tak jak se správně má, tedy až na kmenový materiál s odstraněním veškerých původních povlaků / barev, přitom to není pravda.
To poznáte dle toho, když nový lak disku změříte nebo si změřit necháte a pakliže má výrazně více jak cca 500µm (0,5mm) i to už je příliš, bývá v takovém případě, s tímto důkazem, nanejvýš jisté, že právě tento disk pískován buď nebyl vůbec nebo jen povrchově / málo a nový povlak byl tak prokazatelně aplikován na ten starý, který je většinou již degradovaný, tudíž nijak valná kvalita to zcela určitě nebude. Navíc, nadšeni nebudou ani v pneuservisech, když takový disk mají reálně obouvat a vyvažovat.
Je to takřka stejné nebo podobné tomu, když např. ,,výměnu“ oleje či maziva v motoru / agregátu jakéhokoliv dopravního prostředku nebo strojního zařízení uděláte tím způsobem, že do staré náplně doplníte olej sice nový, ovšem většinu obsahu toho použitého, spolu i se starým olejovým filtrem tam necháte. A i když i jen to nezbytné stálo nějaké peníze, k úplné výměně olejové náplně (nová za starou) prakticky nedošlo, navíc, nové mazivo bude znehodnoceno tím starým, jen jste v bloku motoru doplnil jeho hladinu. Tedy ano, olej je na rysce, disk je ,,jakoby" zrenovovaný, ovšem nikoliv jako nový nebo alespoň v přiměřené, normám odpovídající úrovni a vzhledu.
Co si o tom myslíte právě Vy?
Totiž mnoho takto se chovajících renovátorů to dělá většinou proto, aby na této své práci či spíše fušeřině ušetřili, ani ne tak pro zákazníka jako spíše pro sebe, nějaké peníze, jelikož se domnívají i spoléhají na to, že zákazník to nepozná, poněvadž ho mají za pitomce, který o tom ví jen málo. Také, když u něktrých tzv. renovátorů disků už k tomu z mnoha různých důvodů dojde, tak nezřídka i proto, že sami problematice renovací disků buď moc nerozumí, neznají metodiku, postupy nebo na tuto práci jsou prostě leví. Na vrch tomu je pak i dnes nemálo případů, kdy na tyto práce ani nejsou patřičně technologicky vybaveni např. s možnostmi (tryskání, balotinování, lakování, také sváření, rovnání nebo strojního leštění, apod.) a to i přesto, že to zákazníkovi tvrdí. Jinými slovy, již na samém počátku se jedná o podvod na zákazníkovi za jeho peníze. Většinou důsledek toho všeho je, že tyto práce nemohou dělat v plném rozsahu a v co možná nejvyšší kvalitě.
Proto, aby jste i Vy nepatřili mezi ty smutné klienty, doporučujeme, speciálně u renovací disků, obrátit se na solidní, dobře vybavenou a zkušenou firmu s dlouholetou praxí, bohatým prac. portfoliem a dobrými referencemi, která ze stran zákazníků má jen velmi málo výhrad a když už nějaké jsou (reklamace), snadno si, na rozdíl od těch ,,jiných", umí s nimi poradit a problém tak, ke spokojenosti všech, dokáže vyřešit.
Náš obvyklý technologický postup povrchové úpravy při renovaci disků:
Disky k nám na renovaci dodejte ideálně zuté, zbavené ventilků a závaží, očištěné od hrubých nečistot (bahno, atd.). Jakékoliv tyto práce
a opatření jsou u nás možné, ovšem za poplatek.
Kusová produkce renovace (Fe-ocelové, plechové a ALU-hliníkové disky). Ceny jsou závislé na technologické, materiálové, pracovní, časové a jiné náročnosti, zejmé na původním stavu (míra rzí, starých povlaků, atd.), velikosti, počtu loukotí (paprsků), členitosti kontur, rovněž na konkrétních přáních a požadavcích zákazníka, viz.: http://www.reno-tech.cz/piskovani/ , atd. Jinými slovy, čím náročnější práce tím vyšší cena, viz.: http://www.reno-tech.cz/fotogalerie/ze-stareho-nove/disky/ .
Toto jsou naše rámcové/orientační ceny dílčího renovačního pískování / tryskání jednotlivých disků (Fe, ALU, SLT ...), dle velikosti disků (Dx), při síle vrstvy původních povlaků/barvy na disku do cca 250µm (0,25mm) a bez výrazné hloubkové rzi. Při jiném stavu disků, tedy i větší (technologické, materiálové, časové, pracovní/manipulační či jiné náročnosti) nebo požadavcích zákazníka, cena za pískování / tryskání je adekvátně k tomu přirozeně vyšší. Přesný/aktuální ceník pak naleznete na této stránce, výše v souboru PDF.
Disky plechové (Fe 13-18") / Disky elektronové (Alu 13-24" )
U pískování / tryskání ALU disků / kol může být z těchto výše uvedených cen příplatek
10-25% / 1 ks v závislosti na počtu loukotí, konturace, atd., zejména původního stavu
konkrétního disku a z toho vyplývající reálné technologické, materiálové, pracovní, časové
a jiné náročnosti této operace.
Balotinování - jde o proces TOP tryskání spec. abrazivy, za účelem zjemnění/vyhlazení, tedy zkvalitnění povrchu především dílů z lehkých kovů a jejich slitin, jako lux/finiš předúprava před dalším technologickým postupem (lakování, eloxování, atd.). V tomto případě jde obvykle o pohledové strany límců a paprsků nejčastěji ALU disků ... od 190,- Kč/ks (pouze na přání zákazníka).
Tyto zde uvedené ceny jsou orientační, závislé zejména na velikosti a stavu disků, nezbytnosti stupně tryskání a požadavcích zákazníka.
V případě špatného stavu těchto dílů (disků), budou tyto automaticky zařazeny do následujících vyšších kategorií opracování, což bude mít i zásadní vliv na finálním vyhotovení a rovněž i na jeho konečné ceně.
Veškeré ceny zde uvedené jsou bez DPH.
V rámci kooperace s pneuservisy nabízíme za kompletní povrchovou úpravu disků výrazné slevy.
Toto jsou naše rámcové ceny práškového lakování (komaxit) i lakování mokrého (autolak) jednotlivých disků (Fe, ALU, SLT ...) dle jejich velikosti (Dx):
Disky plechové (Fe 13-18") / Disky elektronové (Alu 13-24" )
Práškové lakování (PL); mokré lakování (ML)
Toto jsou naše rámcové ceny zinkování (galvanické, žárové) jednotlivých disků (pouze Fe-ocelové):
50,- Kč/1kg ... tzn. když nějaký disk bude mít čistou hmotnost např. 12kg, bude jeho zinkování stát 600,- Kč
Ceník rovnání na stolici za studena límců i paprsků Alu disků ... cena za rovnání jednoho lemu, obou lemů + příplatek za rovnání paprsků.
jeden lem dva lemy paprsky
Ceník leštění vnějších límců i paprsků Alu disků
V rámci kooperace s pneuservisy nabízíme za kompletní povrchovou úpravu disků výrazné slevy. Zároveň našim trvalým zákazníkům nabízíme službu svozu disků do naší provozovny a po renovaci opětovné přivezení zpět. Tuto službu v závislosti na počtu kusů disků provádíme do vzdálenosti cca 25km 1,-Kč/1km, 25-50km za mírný poplatek 3,50,- Kč/1km, 50-100km za 5,- Kč/1km a nad 100km za 7,50,- Kč/1km od místa naší provozovny (Kaznějov u Plzně), tam i zpět.
Cena renovace (pískování + lakování) 4 plechových disků je přibližně shodná s cenou jednoho až dvou nových disků stejného nebo podobného typu.
Cena renovace (pískování + lakování) 4 hliníkových disků menších rozměrů (13”-15”) je přibližně shodná s cenou jednoho nového disku stejného nebo podobného typu, s přibližně poloviční cenou hliníkového disku středních rozměrů (15”-18”) a desetinou až pětinou ceny disku větších rozměrů (19”-22”) a disků speciálních a to zejména v závislosti na náročnosti zpracování jednotlivého dílce.
Tyto ceny jsou orientační, závislé zejména na stavu disků zákazníkem dodaných k tryskání.
V případě špatného stavu disků, budou tyto automaticky zařazeny do následujících vyšších kategorií opracování, což bude mít zásadní vliv na finálním vyhotovení a rovněž i na jeho ceně.
Žádáme všechny zákazníky, aby disky na renovaci doručovaly k nám čisté, zbavené ventilků a závaží. Děkujeme.
Pískování+balotinování disků-Ceník PDF
Opravy (sváření, rovnání, atd.) a Úpravy (leštění, apod.) disků-Ceník 2019 PDF
Lakování disků práškové (komaxit)-Ceník PDF
Lakování disků mokré (autolak)-Ceník PDF
Renovace Fe a Alu disků Velikost: 367.7 kB, PDF
Ceník prací Velikost: 487 kB, PDF
© Reno-Tech.cz, s.r.o.
Tyto stránky jsou autorizované, jejich zneužití nebo kopírování je trestné, Zák. 121/2000 Sb.
Webové stránky vytvořilo studio NeXAVISION
počet přístupů celkem: 779653
aktuálně prohlížejících: 8